اهورااهورا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

اهورا هدیه ای از خدا برای مامان و بابایی

اولین روز کودک بهار زندگیم

1394/7/17 0:48
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی بر زیباترین هدیه خداوند پسر عزیزم اهورا 

نفسم امروز اولین روز کودک زندگیت بود روز کودک را بر تو ای گل زیبای من تبریک می گویم و از خداوند منان میخواهم که در طول زندگیت همیشه سالم  و موفق باشی و درزندگیت به درجات عالی برسی و چشم بد همیشه ازت دور باشه

گلم به مناسبت روز کودک علاوه بر اینکه عزیز و خاله جون ها و بابایی و من برات هدیه خریدیم تو رو بردم آتلیه و یک عکس خیلی خوشگل ازت گرفتم که انشالله به محض تحویل گرفتن ,عکست رو تو  وبلاگت درج می کنم مامانی تنها آرزوم اینکه یه روزی عکسهای دامادی جنابعالی رو ببینم

عشقم خیلی دوست دارم قلب

 تشکری از زبان اهورا برای عزیزانش:خاله جون های عزیزم و بابایی و مامان بزرگ مهربونم خدا هیچ وقت سایتونرو از سرم کم نکته به خاطر همه لطف های که در حقم می کنید خیلی خیلی سپاسگزارم و از صمیم قلبم دوستتون دارم و می بوسمتون

اینم عکسی از کادوهات :

 

پسندها (2)

نظرات (0)