اهورااهورا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

اهورا هدیه ای از خدا برای مامان و بابایی

جشن دندونی پرنس مامان و بابایی

1394/10/11 2:02
594 بازدید
اشتراک گذاری

گلم از ابتدای آبان ماه 94درگیر دندان درآوردن شدی که حسابی عذاب می کشیدی الهی فدای خودت و دندونات بشم مامانی جون با هر عذاب کشیدنت من هم همزمان با تو دلم بدرد میامد وگریه می کردم و عذاب می کشیدم که بالاخره هر دندون 3 هفته طول می کشید که رویش پیدا کنه و شما طی 2 ماه  4 تا دندون در اوردی و خیلی هم لاغر شدی گل پسرم بعد از این همه عذابی که تو متحمل شدی من و بابایی تصمیم گرفتیم برات یه جشنی به مناسبت رویش اولین دندونت برپا کنیم که این جشن به صورت خودمانی در تاریخ 94/10/08برگزار شد و حسابی به هممون خوش گذشت و تو هم مثل همیشه  پسر خوبی بودی و اصلا مامانی رو اذیت نکردی قربونت بشم که همه هستی من تویی و بس .

عکس هایی از جشن دندونی اهورای من:

میز جشن دندونی:

کیک پسرم:

عزیزم طی جشنی که برات گرفته بودیم همه عزیزان برات کادوهای با ارزشی آورده بودن که جا داره از اینجا از همه عزیزانم که زحمت کشیده بودن تشریف آورده و سرافرازمان کرده بودن تشکر کرده و سپاسگزاری می کنم.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)