اهورااهورا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

اهورا هدیه ای از خدا برای مامان و بابایی

اتفاقات رخ داده در این 4 ماه

1393/8/30 23:54
86 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامانی،به خاطر ویار شدیدم تو این چهار ماه همش تو خونه عزیز جون بودم به همین خاطر نتونستم همه اتفاقات افتاده رو به روز برات بنویسم قند عسلم اینجا برات به صورت خلاصه وار درج می کنم :

17 شهریور :تولد مامانی که شما تو دلم تشریف داشتین قربونت برم

19 شهریور:مسافرت به سرعین با عزیز جون و بابابزرگ و بابایی

25 شهریور :اولین ویزیت دکتر ت که بعد از چکاب و سونوگرافی گفت قلب مورچه کوچولوت تشکیل شده و من از خوشحالی  تو مطب و تو راه فقط گریه می کردم.

15مهر : دومین ویزیت دکترت و اولین  آزمایش غربالگری و سو نوگرافی که دکترت گفت همه چیز عالی داره پیش میره گلم الهی چشم بد همیشه ازت دور باشه.راستی مامانی تو این سونو صدای قلبت رو شنیدم کلی ذوق مرگ شدم و طبق معمول زدم زیر گریه زبان

21آبان :سومین ویزیت دکترت و سونوی تعیین جنسیت جنابعالی که با بابایی رفتیم و وقتی فهمیدیم عزیزه توی راهمون یه پسر ناز و خوشگله کلی خوشحال شدیم فدات شم عزیزم بچسب به دل مامان و زود و زود بزرگ شو که دیگه طاقتم داره تموم میشه میخوام زود بیایی بغلم و دستای کوچولوتو نوازش کنم و ببوسمت 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)